Cozi interminabile la Mall: ”Head & Shoulders” a lansat primul şampon antimătreaţă pentru papucii cu blană de pe Dorobanţi

”Head & Shoulders” a lansat primul şampon antimătreaţă pentru papucii cu blană de pe Dorobanţi. Sortimentul unic, destinat exclusiv consumatorilor din România, a creat isterie în mall-urile din Capitală, stocurile de produse epuizându-se în timp record. Denumit ”Shoes, Head & Shoulders”, şamponul este rezultatul muncii de cercetare a specialiştilor ”Procter & Gamble”, intrigaţi de sesizările a sute de tinere din Bucureşti potrivit cărora, la doar câteva zile după ce începeau să poarte doriţii pantofi cu blană, aceşti lăsau urme dezgustătoare de mătreaţă pe podelele cluburilor de fiţe, pe umerii sacourilor partenerilor de petrecere sau pe banchetele din spate ale maşinilor acestora.

”1 din 2 persoane care şi-au achiziţionat în Bucureşti, începând de anul trecut, celebrii papuci sau mult râvnitele sandale cu blăniţă, au acuzat faptul că, în foarte scurt timp după ce au început să le poarte, obiectele de încălţăminte au ajuns să fie acoperite de mătreaţă. Dorindu-ne să aflăm mai multe despre cauze şi simptome, am încercat mai întâi să vedem dacă există cumva vreo corespondenţă între faptul că, în anotimpul călduros, în cluburi şi baruri de noapte, multe dintre posesoarele de pantofiori cu blană obişnuiesc să petreacă fără a purta lenjerie intimă, fapt ce ne-ar fi condus către concluzia apariţiei pe cale gravitaţională a inconvenientului. Cum toate repondentele chestionarului nostru au dovedit că apelau în mod frecvent la servicii de epilare definitivă, am considerat, totuşi, că fenomenul nu a fost determinat de lipsa igienei personale ci de inadecvata întreţinere a elementelor de garderobă”, ne-a declarat IlyesLefterkowicz, medic dermatolog în cadrul departamentului de cercetare al gigantului american Procter & Gambler.

”Ca urmare am dezvoltat exclusiv pentru clientele noastre din România un şampon cu efect dovedit în combaterea tuturor simptomelor de pitiriazis la pantof, bazat pe un conţinut ridicat de şpriţionat de zinc, acel ingredient super activ care şi-a demonstrat, în cadrul a sute de studii clinice, eficienţaîmpotriva mătreţii în cazul unei utilizări regulate”, a încheiat dermatologul Lefterkowicz.

În afară de ”Procter & Gamble” şi de produsul lor revoluţionar, nişei utilizatorilor de papuci cu blăniţă îi mai sunt rezervate şi alte surprize plăcute, cea mai aşteptată fiind lansarea, de către un lanţ autohton de frizerii şi saloane cosmetice, a liniei de abonamente ”Barber Shoe Shop”, un pachet de servicii ras, tuns şi frezat pentru nepreţuitele obiecte de încălţăminte.

Comentarii
Vezi și